Thursday, August 5, 2010

Bring it on!


Sitter i min crib och lyssnar på Wrecking Ball...får ju egentligen inte göra det eftersom det är Working on a dream-vecka nu.....men jag gör ett undantag! Min och Bruce härliga vibe ska in i min crib igen! ALDRIG att jag ska låta dom jävlarna ta mig!
BRING ON YOUR WRECKING BALL!!!!!!!!!!!!! Jag,Bruce och Wrecking Ball segrar! ALLTID!!!!!!!!!

Hard times come, hard times go
And hard times come, hard times go
Hard times come, hard times go
Hard times come, hard times go


BRING IT ON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 comments:

  1. Jag tar Bruce till hjälp i valrörelsen!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Han är bra till det mesta den där Bruce;)...kan han även betala min Nyc resa månne?....

    ReplyDelete
  3. Han kommer kunna ge dig en high spirit så att du på något sett fixar fram pengar till NYC! Så på så sätt så betalar han ju faktiskt!

    ReplyDelete