Monday, July 18, 2011

1 månad sedan världen blev så mycket fattigare...


Du är så saknad vår fina Big Man...Vad jag hoppas att all vår kärlek når upp till himlen...Ligger du på ett moln och chillar och spelar på din sax precis som DM sa? Jag hoppas det min fina CC...The biggest angel heaven ever seen....I LOVE YOU WITH ALL MY HEART AND SOUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! When I lost you honey sometimes I think I lost my guts too...






Igår spelade Bruce på Wonder Bar i Asbury. En tribute show för Big Man. Big Man´s son Nick var med också. 2 bilder från igår. Tack Bruce!


4 comments:

  1. Bruce!
    Världens finaste Bruce!
    Halv utan Big Man
    men det är Bruce vi snackar om och då är halv mycket!

    ReplyDelete
  2. Jag hoppas C ligger på det där molnet och har det skönt och när jag kommer upp ska jag gå in på baren med Silver and Stars!!!!!!!!!
    och jag ska ta mig en Brown cup of coffee med världens bästa C!!!!!

    ReplyDelete
  3. Ja fina Bruce kan inte längre luta sig mot Big Man.....Vår Bruce är stark...men han saknar sin vän...vi saknar CC....

    ReplyDelete
  4. Ja den godaste cup of coffee BROWN med silver and stars kommer ni att avnjuta i er bar där uppe bland molnen du och CC....

    ReplyDelete