Saturday, August 13, 2011

Tack Hocke och tack Björn! TACK hela jävla fina bandet!!!!!!



Hocke!!!!! Inatt när jag kom hem från bästa spelningen kollade jag på din spelning från Lisebergshallen 2002 på dvd..Där säger du: - "Om jag kan skicka tillbaka ett unns av den kärlek ni skickar upp till mig och mitt band på scenen så är jag lycklig.." Hocke om du bara visste vad du ger oss!!! Tack tack tack!!!! Aldrig någonsin har jag behövt det mer än nu. Sluta aldrig!!! Du är det finaste gbgregn någonsin har skapat!!!!


Igår blundade jag hårt när Björn spelade sitt fina saxsolo i Det är så jag säger det...Och plötsligt var du där Clarence!!!! Precis framför mig!!! Jag saknar dig så att det skär in i min kropp..du får inte vara borta..jag vägrar..jag kommer att fortsätta vägra...jag älskar dig Big Man!!!!!!!

2 comments:

  1. Den bilden på CC..............
    Det vackraste

    Det är stort när upplevelser o känslor flyter samman på det sätt du beskriver

    Så blir en sax en tröst för en annan som har tystnat
    Miss you C!!

    ReplyDelete