Sunday, November 27, 2011

Jag har världens bästa lillebror..Han förstår precis..Saknaden efter C går ej att förklara...Den är oändlig...


The hole in my heart is the biggest hole the world has ever seen. It's bigger than an airplane. It's bigger than the universe. It's bigger than the sun shining down on the Jersey Shore on a 4th of July.
The only thing bigger than the hole in my heart is that big empty space on the lit stage that used to belong to a big man and with a big heart and a big saxophone, creating big magic.


2 comments:

  1. Fin text. Så mycket hjärta. Han känner er kärlek från där han är va så säkra.

    ReplyDelete
  2. Vilken text!!!!

    Fina lillebror!

    När jag ser bilden på Clarence vill jag buga för honom
    Jag vet inte hur vi ska klara oss igenom konserten
    med detta tomrum
    å andra sidan vet jag inte hur vi ska klara oss utan konserten
    det är dilemmat
    Det kommer att bli något nytt
    men det blir aldrig som det var

    ReplyDelete