Saturday, September 29, 2012

Min dag i bilder

Här lämnade vi av Clarence efter Giants spelningen. Jag hoppade ur limon och när Clarence klev ur så kramade han mig. När vi hade vinkat av C så hoppade jag in igen och hans chafför körde hem mig och Viv. Jag hade min guldklänning och vita converse på mig. Jag var så lycklig... Här på hotellet bodde alltid C när han var i NY. Nu har jag fått hans tofflor av Viv. Trump Hotel står det på dom. Jag ska aldrig ta av mig dom.
Idag har vi pratat extra mycket om dig C...Big Man.
Jag och Viv unnade oss cupcakes från Magnolia Bakery.
I Vivs butik
Mitt Lalo
Bio idag. Blev liiiiiiite kär i Justin...
Upper west idag
Älskade älskade älskade New York. Jag ska aldrig byta ut dig.

5 comments:

  1. Fina minnen av C för alltid i ditt hjärta. Vad mysigt det ser ut i Vivs butik. Så varmt och välkomnande!

    ReplyDelete
  2. Försök inte stjäla författarens thunder, Dobbys M. Skärp dig.

    Väldigt fina bilder, M!

    ReplyDelete
  3. Jag är bitter och avundsjuk!
    Varför är jag inte där och går på 3 Bruce!?
    Varfööööööööööööööööööööööör

    ReplyDelete