Monday, June 7, 2010

BORN IN THE USA

Ok..jag vet att Nebraska kommer efter The River..men...
BORN IN THE USA
passar bättre denna vecka...
Nebraska blir nästa vecka istället!
BORN IN THE USA
......Grymma,viktiga texter med GLAD musik...lurar mig nästan att tro att det är glada texter....Bruce och Hocke är bra på det...fina ibland sorgliga texter till den mest upplyftande musiken som finns!
I love them for that! Jag ÄLSKAR det här omslaget! Gör mig alltid glad! Har den även på vinyl och spelar den på min FINA röda vinylspelare!!!!! How retro is that?

Min allra allra allra BÄSTA låt på albumet är helt klart denna:

Vad känner jag när jag hör den låten????

Hälsa på hos http://nyanseravvitt.blogspot.com/ Sååååååååååååååååå fint!!!! LYCKA!

3 comments:

  1. No retreat baby
    no surrender
    min etta på albumet!


    Ha en underbar resa och välkommen tillbaka hem!!

    ReplyDelete
  2. Men för guds skull du åker väl rätt dag nu? Köp nu en born in the usa scarvie till doggien!

    L.O.V.E

    ReplyDelete