Monday, June 14, 2010

En atlant mellan mig och Viv...

Jag och Viv behöver inte en svalkande atlant mellan oss....
Saknar finaste V!!!
Härliga dimmiga dagar och nätter i äpplet!!!
Jag plockade ut några poäng från mitt karmakonto och omvandlade dom till dollars och unnade mig detta:

Rockstarshoes på rockstarfötter!!!!!! There´s a time for every star 2 shine! Nu skiner jag av lycka!!!!!! FANTASTIC!!!!!!!!!

Mina kungliga smycken förtjänar att hänga kungligt! Så denna härliga smyckeshängare tog jag!!!! Och mina fötter gick av sig själva mot kassan.....

4 comments:

  1. En äkta rockstar ska ha rockshoes!!!

    Jag fattar att du saknar din goa plastmamma
    men håll till godo med the real thing:-))

    ReplyDelete
  2. ahhhahhahah...jag är lycklig för både min sverigebaserade och min NYCbaserade mamma!!!! I´m blessed!

    ReplyDelete
  3. Vilka härliga gears! Skorna var magiska! Vill ha med! L.O.V.E

    ReplyDelete
  4. jag längtar till vi ska cruisa i likadana shoes my friend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete