Monday, November 15, 2010

Jag minns en tid då vår värld var mycket varmare....

Då såg det ut så är i Sverige....Vad hände med mänskligheten?




Jag var en prinsessa i min prinsessäng i mitt prinsesshem.....


New York´s skyline var "hel"....


Bruce och Danny fick spela tillsammans....Fina Danny....Vi saknar dig!


Och jag hade min mormor och morfar och farmor och låtsasfarfar här på denna jord..


Och jag hade en bror som jag satt ihop med...


Sky of blackness and sorrow...a dream of life
Sky of love, sky of tears...a dream of life
Sky of glory and sadness...a dream of life
Sky of mercy, sky of fear...a dream of life
Sky of memory and shadow...a dream of life
Sky of longing and emptiness...a dream of life

1 comment:

  1. Så fint
    det var bättre förrut
    det var lättare förrut
    Så många är saknade som inte finns med oss längre
    Men vi finns kvar
    och det räcker långt!!!
    Kraaaam!!

    ReplyDelete