Tuesday, November 30, 2010

Underbara underbara underbara NEW YORK!


Promenad i parken...Höst i New York! Vad mer kan jag begära? Detta var jag värd!!!!


Isrink i Bryant park. Idyll! Sol och mocca från Starbucks!


Mera Bryant..


Jul nere vid piren!


Jul nästan vid min gata!


Nu har jag hittat MITT hus! Det i mitten!


Mr B! En riktig rockstar cat! Ligger och chillar på en gura!


Får mig att längta efter Mr D!!!!! När ska jag och Mr D få walk in the sun i parken???


Och 2 stora födelsedagar har ägt rum!!!!!!!!!
Grattis mina gullungar Jonis och Fairy!!!!!!




2 comments:

  1. Vilken bild explosion!!!!! Bra saker att spara i hjärtat & ta fram när det skär& svider! Lovjo! Kram!

    ReplyDelete
  2. The Golden Girl har jobbat hårt!
    Hon kör sina pass från morgon till kväll
    Hon lyssnar på Bruce
    Hon går från klarhet till klarhet
    och nu har hon varit i NY igen
    och vet ni
    DET ÄR HON VÄRD!!!!
    Apropå Schulman show:-)))
    Som vanligt underbara pics!!

    ReplyDelete