Thursday, February 17, 2011

Den här låten talar för sig själv....

13 comments:

  1. Men snart är du där!!!!!!

    Hälsa Mickey Rourke och grabbarna!!

    ReplyDelete
  2. Ok du e förlåten...The coneheads får klara sig utan dig då...

    ReplyDelete
  3. Känner du igen honom som sjunger? Ledtråd: Han är med i en av mina favoritserier...

    ReplyDelete
  4. Kanske en Mycket Stor Man dyker upp åxå och tänk att du ska bi i Han som ljögs rum:-)

    ReplyDelete
  5. inte bi bo
    Vad är det för sjukdom jag fått som gör att jag inte längre kan stava?????

    ReplyDelete
  6. Tycker att jag känner igen honom och googlade honom
    Menar du Lie to me?

    ReplyDelete
  7. Exakt exakt exakt!!! Jag ÄLSKAR honom och nu när han har gjort en New Yorklåt så älskar jag honom ännu mer!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. Jag har kollat lite grann på Lie to me men har inte fastnat ännu Men det gör jag säkert om jag väl börjar titta ordentligt

    ReplyDelete
  9. Men vad tycker du om låten???? Jag ÄLSKAR den!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. Jo jag gillar den!Speciellt raderna om Mickey Rourke:-)

    ReplyDelete
  11. Fin. Det är för mej en svår genre men den är mycket bra i sin!

    ReplyDelete
  12. Nä va fan nämner han inte rökhålet för??

    ReplyDelete