Wednesday, February 16, 2011

Här är mina 20 låtar med B som jag INTE kan leva utan!


1. Badlands ( även kallad jordbävning av Per Bjurman)
2. Drive all night
3. Spirit in the night
4. I´m on fire
5. Jackson cage
6. Independence day
7. Born to run ( saknar lite melodi men e ändå ok...hahaha...)
8. Jungleland ( denna har jag ju fått spelad just for me!!!!!)
9. Sandy
10. New York serenade (hela mitt liv utgår från den här låten)
11. Rosalita
12. Prove it all night
13. Something in the night
14. I´m goin´down ( denna låt gör mig ALLTID glad)
15. You´re missing ( käre morfar du kommer alltid att saknas mig)
16. Radio nowhere ( EXPLODERA BATTERIA!!!!!!!!)
17. The rising ( detta var lite utav mitt Bruceuppvaknande...)
18. Outlaw Pete ( MAGI!!!!!!!!!!!!)
19. The Promise
20. Kingdom of days

I LOVE YOU I LOVE YOU I DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!

TACK BRUCE!!!!!

5 comments:

  1. I bow my head!!!!!
    Din lista är såååå mycket bättre än din
    Den har en bätre spridning
    Själv fastnade jag i BTR o Darknessträsket
    och fick inte plats med alla andra älsklingar!!!

    Du är bäst Bjurre:-)))

    ReplyDelete
  2. än min ska det ju vara men jag skyller på att jag är sjuk
    jättesjuk

    ReplyDelete
  3. En väldigt personlig lista med ganska okonventionella val. Riktigt bra!

    ReplyDelete