Friday, September 16, 2011

Jag & Viv...


...pratar och pratar om Clarence...Men egentligen vill vi ju bara att han ska komma tillbaka..Snart har du varit borta i 3 månader C...Det blir inte lättare....Tomheten är lika stor som du C...We love you! Du skickar små signs till oss C...Bilder från mig och min stad: Jag hittade igår detta linne...Det måste vara ifrån dig C! Viv har enligt tradition pimpat mitt rum med Bruce & Estreet gears...Inget annat vore möjligt..Nere i Tribeca hittade jag denna poster!!!! Bruce's B'day firas STORT!!! Inget annat vore möjligt!! Jag och Elin på dina NYC gator C...Där du så många gånger ramlat den glada gatan fram! Jag har min Clarenceklänning på mig givetvis!




2 comments:

  1. Ni är bra för varandra du o Viv!
    Prata o minns o skratta o gråt tillsammans
    Jag känner mig som om jag är med er på något sätt fast på avstånd

    Kram till er båda!!

    ReplyDelete