Sunday, May 23, 2010

Beneath the city two hearts beat.....


Sista dagen med Born to run (för den här gången) Imorgon blir det Darkness!!!!!!!!! Jag avslutar som vanligt värdigt med JUNGLELAND!



THANK YOU BIG MAN!!!!!! Ditt solo räddade mig och så många andra!!!! WE LOVE YOU!!!!


Och här kommer lite lyckopiller!!!!


Lyckans dag!!! Jag och oroshjärta hänger i solen
OCH HITTAR WRECKING BALL PÅ VINYL!!!!!!!!


Det här kallar jag en härlig match!!!!!!!
Miss Gaga och The Boss!!!



Ååååå herregud herregud!!!! På fredag smäller det!!!!
Det vackra gänget träder in i mitt liv IGEN!!!!


Somrig Bruce! Härlig vibe! Walk (or sit) in the sun!!!



Och i veckan ska jag få träffa fina Miris och hennes vackra barn!!! Denna lilla tisha vill jag hitta till vackra barnen!!!!!

OCH VART åker jag på lördag????? Min och Hockes hometown!!!!! Staden där restaurangerna gör om sina menyer när Bruce anländer!!!! Bruceburger,Brucefries,Brucecoke.....I LOVE IT!!


OCH vem får jag träffa???????


Och vilka joinar?????????????????????????????????????????????????


Prinsen och Prinsessan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 comments:

  1. Goa fina underbara bästa finaste Golden Girl!!!!
    Din mamma älskar dig!!!!!!!

    Göteborg är städernas stad och där vet man hur man tar emot sin Chef på bästa sätt!!

    ReplyDelete
  2. Sanna mina ord världens bästa Håkans stad lyllos den som får ha dig i 1 månad minus lite Nyc häng då!

    ReplyDelete
  3. Klemens The AgitatorMay 24, 2010 at 10:19 PM

    Till Gaga: Get your dirty paws of my Boss...

    ReplyDelete