Monday, May 24, 2010

A kiss to seal our fate tonight, A kiss to prove it all night


En vecka full av Darkness on the edge of town!!!! Varför smygstarta? Jag exploderar direkt med BADLANDS och går sedan vidare till Prove it all night. Live,Studio..vad vet jag? Jag maxar och kör det jag känner för just då!!!
Jag och oroshjärta följer Pippi Långstrumps 4 regler och njuter i solen!!!
Härlig låååååångfika med yogamaria idag! Fina fina Maria!!!!!!!!
Tack för en WALK IN THE SUN!


Ikväll dansar vi Fembot med Robyn!!!


Jag har även hunnit med att unna mig en HÄRLIG måndagsgåva!!!!!!!!
I denna fina spargris kommer jag att lägga alla mina rb-cash i!



Nedräkning till fredag!!!! OOOO herregud vilken härlig film jag och crewn har framför oss!!!!!!!!
Vackra Samantha!!!!!


Och denna härliga Carriedress kommer att bäras på SATCeventet!!!!

4 comments:

  1. Vilken vacker klänning och vacker flicka i den!!
    Underbara Samantha!!!
    Söt spargris
    och vilka Pippiregler talar vi om?
    och vad säger vi om Darkness
    What do you say
    What do you say
    Ett av århundradets bästa album!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Tack mitt fina oroshjärta o tack Dobby´s matte!
    Pippireglerna? More to come...

    ReplyDelete