Monday, May 31, 2010

Dags för THE RIVER!!!!!

ÅÅÅÅÅ dags för The River,MITT album!!!! Kom samma år som jag föddes vilket jag ser som ett sign...Ett häääääärligt dubbelalbum med låtar som exploderar och imponerar!!! Jag fick ju såklart hela albumet live i november i NYC, MSG. En magisk afton!!! " Let´s get to work" sa Bruce när han gick på scen!!!! Jag kastar mig rakt ut och in i I`M A ROCKER!!!Now don't you call James Bond or Secret Agent Man
Cause they can't do it, like I can
I'm a rocker, baby, I'm a rocker - every day


2 comments:

  1. 1980 är ett år som går till historien av två orsaker.
    Bruce släppte sitt mästerliga dubbelalbum
    och
    jag födde min mästerliga dotter!!!!!!!!
    Många år senare får hon detta album presenterat live av Mästaren himself!!
    Kan det bli mycket bättre än så?!!!

    ReplyDelete