Saturday, May 1, 2010

The Promised Land


Heja Lasse!!!! Solidaritet!!!! Idag gick jag tåget just like old times när jag och mamma "strerade". När tåget avslutades med fyrverkerier på Göta platsen så trodde jag att det var moderaterna som sköt mot oss!! Jag var dock bara 6 år bör jag kanske tillägga....Good times!Idag gick jag tåget i sthlm och mamma i gbg! That´s the spirit!!!

Sky of love, sky of tears...a dream of life
Sky of glory and sadness...a dream of life
Sky of mercy, sky of fear... a dream of life
Sky of memory and shadow.... a dream of life
Come on up for the rising
Come on up, lay your hands in mine
Come on up for the rising
Come on up for the rising tonight


And I believe in a promised land!!!!!!!!!!

8 comments:

  1. Jag säger som Bruce


    FANTASTISKT!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Du är FanTASTIsk allways ett öppeT hjÄRTA! LOVE YOU FOR THAT!

    ReplyDelete
  3. Klemens The AgitatorMay 2, 2010 at 8:22 PM

    Gick du också i tåget? Jag gick i Vänsterns, som började på Medis. Jag försökte lyssna på Bobs protestlåtar, men hans jävla piece of shit-skivbolag har ju rensat bort honom helt från YouTube. Fast det gick bra ändå.

    ReplyDelete
  4. Jag hoppade in i det härliga tåget vid stureplan iklädd alla mina röda kläder o gears OCH min BORN IN THE USA-tisha! Kändes grymt bra att strera igen!!!!

    ReplyDelete
  5. Vilket härligt gäng ni är!!!
    Golden Girl,Oroshjärta och Klemens!!!!!

    Tillsammans förändrar vi världen!!!

    Men vi behöver lite hjälp........
    Vi behöver ett band...........
    Vi behöver
    E Street Band!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Även demostrera jag i ett cykel tåg mot bilar det lät så här _NEJ TILL BRUM BRUM BRUM JA TILL PLING PLING PLING(Alla ringde på ringklockorna) Nu har ja ju ingen cykel men jag ärju en walker det verkade okej..=)

    ReplyDelete
  7. Underbart!!!!! Alla härlig tåg!!! Hoppas E street band kan vara med och strera med oss nästa år!!!!!! Eller så tar jag o CC limon brevid tåget....

    ReplyDelete