Thursday, May 13, 2010

I swear I'll drive all night just to buy you some shoes


Idag lyssnar jag på en låt som inte är med på veckans album The wild, the Innocent and the E street shuffle...Fast jag inte får..men jag gör det ändå för om min kropp skriker efter Drive all night så måste jag lyssna på min kropp....Jag lyssnar på Drive all night och laddar för mitt allra första wedding!!!!!!! Vackra,fina underbara paret Linda & Gadi Lavi!!!!!!!

There's machines and there's fire waiting on the edge of town
They're out there for hire but baby they can't hurt us now
Cause you've got, you've got, you've got,
you've got my love, you've got my love
Through the wind, through the rain, the snow, the wind, the rain
You've got, you've got my, my love
heart and soul

I swear I'll drive all night just to buy you some shoes

Jag laddar också med lite härlig Beatles!!!!!!
ALL YOU NEED IS LOVE!!!



Här är den kungliga bruden!



Sssshhhhhh!!!!!!! Tystnad tack!!!


.................................................................................
OCH NU.......Kan jag få ett dundrande trumvirvel är du snäll Max!!!!!!trtrtrtrttrtrttrtttrtt!!!!



Här kommer min wedding outfit!!!!!!!! BOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!



Tonight there's fallen angels and they're waiting for us down in the street

6 comments:

  1. Du blir vackrare än bruden
    men det får Linda ta
    Vilken läcker färg!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    sååååfin blir du!!

    kanske kan jag köra brudparet någonstans:-))))
    med förbundna ögon that is
    :-)

    ReplyDelete
  2. Världens bästa bästa vän!! Det rullar en tår från min kind, vilket fantastiskt låtval! Det kommer bli en vacker afton.
    Jag håller inte med Dobbys Matte. Du kommer bli supertjusig, men tjusigare än bruden.. njaa, det vet jag inte.
    Kärlek L

    ReplyDelete
  3. herregud vilken ljuvlig outfit vad bra du köpte scavien den blir perfekt! golden girl!
    DUUU JAAAG VIIIL HAAAAAAAAA ÄNGLAVIIINGARNAAAA (sagt med bebisröst) på min sida får jag? slka jag?

    ReplyDelete
  4. Du måste ha blommor i håret my love som i scarvien fast färska!

    ReplyDelete
  5. Dobby´s matte jag tycker absolut att du ska erbjuda brudparet en härlig skjuts med förbundna ögon!!!!!!
    Lesley vackrare än bruden blir INGEN!!!!!!! Det kommer att bli ett royal wedding!!!
    Oroshjärta JAAAAAAAAAAAA du ska unna dig vingarna! Jag supportar dig HELT!!!!!!

    ReplyDelete