Monday, April 19, 2010

Dream baby dream...


Kalla mig barnslig...I don´t care.. Jag drömmer!!!! På dagen och på natten! På bussen,på tunnelbanan,på flyget,lite överallt....Jag frågade min mamma för ett tag sedan om jag är konstig som dagdrömmer så mycket. Inte alls blev svaret! Det visade sig att hon är likadan! Härligt att höra!!
Ibland lever jag mitt i mina drömmar...Snart är jag i mina drömmars stad igen!!!
DREAM ON MY FRIENDS!


Dream baby dream
Keep the fire burning
Come on you gotta keep on dreaming
Well I just wanna see you smile
Come on and open up your heart
Come on dream on
Dream baby dream


Min dröm just nu är att jag ska vakna och att den här löpsedeln pryder HELA STAN!!!!!!!!!!

4 comments:

  1. Din blogg är så vacker och vilsam.
    Det är som en stunds meditation att komma in här!
    Vilka vackra bilder!
    Dream on baby

    ReplyDelete
  2. TACK Dobby´s matte!!! Ja den rosa Brucebloggen e fin som en dröm....meditera på!

    Oroshjärta...Så sant!

    ReplyDelete
  3. och ibland är det en dröm Att vara Dobby Mattssons Matte:-))

    ReplyDelete