Sunday, April 25, 2010

Glory days!!!!!!!!

Dagens explosion av härliga pics!!!

Family-night hemma hos syster och gäng i fredags! Finaste gänget Jonis och Sagah! Hittade några härliga pics....


Hahahhahaha..Jag och min insomnia....Här attacksover jag och Jonis i varjefall...INGA spår av insomnia!!!!!!


Fairytale!!! Gullunge...
Sagah hör du mig nu? åååååååååååååååååååå va söt!!!!!!!!!!!


Världens finaste Jonis!!!! Det lilla perfekta barnet!!! År senare står vi och skriker BADLANDS tillsammans på Brucekonserter!!!!! Vilken crew vi e du o jag Jonis!


Ååååååå va söta bebisar!!! Jag o Stich när det begav sig!!! Mamma och pappa måste varit sjukt nöjda över så söta bebisar!!! Härlig outfit jag hade!


Det här var min favoritbild när jag var liten och det är det fortfarande!!!! Vi e sån fin liten familj här!!! Den här bilden ger mig hopp!!! Vi var en härlig Brucefamilj redan då!!! Ser inte mamma väldigt stolt ut när hon tittar på mig???

Glory days well they'll pass you by
Glory days in the wink of a young girl's eye
Glory days, glory days.......


4 comments:

  1. Underbara bilder!!!!
    Underbara minnen!!!!
    Underbara barn!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Vilka härliga bilder! Din mamma i ljuvliga pippi flätor!

    ReplyDelete
  3. och rött hår och fräknar åxå precis som Pippi!
    Men ingen häst och ingen apa:-(

    ReplyDelete
  4. ooooooo titta va glad B är i videon!!!!!! Stevies gura e ju heeeeelt underbar!!!!!
    o mamma e världens finaste i sina flätor!!! Härlig spirit! Härlig patti-vibe! pappa o jens e identiska!!!!

    ReplyDelete