Monday, April 26, 2010

You´re missing.....

Idag är det storstädning på gång!!!! Låter det inte glamouröst??? Men det är ganska glammigt ändå...jag springer omkring med dammsugaren i glittriga flip-flops och håret uppsatt med ett rosa diadem med rosett på!!!! I högtalarna skriker Bruce: IS THERE ANYBODY ALIVE OUT THERE??????????? På bordet står en kall red bull med rosa sugrör!!! Jag vet jag har syndat...inga rb på vardagar men va faaaan.......låt mig njuta! Men så kommer en annan låt...You´re missing...Jag börjar tänka på morfar....Morfar jag saknar dig så mycket att det gör ont i hjärtat....Vilka fina stunder vi haft jag och min morfar. Världens bästa morfar!!!! Finaste Arne Edman! Det finns två herrar som betyder mest för mig i hela världen. Den ena mannen kan ni ha sett i min blogg innan. Han heter Bruce Springsteen. Den andra mannen kommer här:

3 comments:

  1. Älskade Pappa!!!!!

    Finns inga ord
    Sorgen och saknaden är numera den ständige följeslagaren....

    En snällare och godare man har aldrig gått på denna jord

    ReplyDelete
  2. Ja jag är världens stoltaste barnbarn!!!

    ReplyDelete