Wednesday, April 21, 2010

Good news!!!!!!!


För mig finns det bara EN nyhet idag!!! Mina ögon ser med en gång om det står SPRINGSTEEN i något sammanhang!!!!! Den enda nyheten som intresserar mig idag i Aftonbladet är denna:

SPRINGSTEEN SLÄPPER NY KONSERTDVD TILL SOMMAREN!!!

DET kallar jag RIKTIGA nyheter!!!!!! Stoppa pressarna!!!!!!
Aftonbladet har tagit sina nyheter to a higher level helt klart! Great job!


Denna fantastiska utgåva med titeln ”London Calling: Live In Hyde Park”
kommer att innehålla 26 låtar!!163 minuter lång spelning har förevigats!!!! Helt jävla fantastiskt!!!!!

”London Calling: Live In Hyde Park” släpps den 23 juni och jag kommer att räkna dagarna tills dess!!!!!!!!!!
BRUCE SPRINGSTEEN AND THE E STREET BAND-
You rock my world!!!!!!!!!!!!


3 comments:

  1. Fantastiska nyheter och fantastiska bilder!!
    Livet är rätt härligt när Bruce fortsätter skämma bort oss med sina nyheter.......dom enda nyheterna mänskligheten behöver!!!!

    ReplyDelete
  2. vaa faaaan stoppa pressarna!!!!!! 2 så sjuuuukt bra nyheter!!!!! Ny dvd me Mr B OCH Oroshjärta e back in town!!!!! Lyckan är påtaglig!!!!!

    Ja Dobby´s matte....Han fortsätter skämma bort oss...Vi är ett lyckligt gäng...the bruce family!!!!!life is good!!!

    ReplyDelete