Wednesday, April 14, 2010

Local....


Alla min hjältar är LOCAL!!!! Local heroes!!! Läste i Dobby Mattssons härliga blogg att någon krönikör skrivit någon crap krönika om den mest local av dom alla. NOT OK!!! Sluta skriva illa om dessa hjältar! Låt dom var det dom är: LOCAL HEROES!!! Tack Dobby´s matte för att du står upp för våra hjältar!!!!!!! Nu gör jag det också!! För att vara riktigt riktigt riktigt local krävs vissa saker av dig: Du behöver vara från New Jersey eller liknande...Stockholm/Göteborg funkar också...med tanke på Uffe o Hocke..NYC funkar ABSOLUT...Du får gärna ha sagt en eller flera gånger under din karriär: JAG LJÖG...Det gör dig VÄLDIGT local..En sak till: För att förstå något i den här texten så krävs det att du själv är local..Så om du förstår vad jag har skrivit, GRATTIS!!! Du e local!!!!!!Här ska ni få njuta av ett härligt gäng LOCAL`S!!!!!!!













3 comments:

  1. Klemens The AgitatorApril 15, 2010 at 1:43 AM

    Bra skrivet. Låt inte dom jävlarna ta dig.

    ReplyDelete
  2. sANNA HJÄLTAR ...oj nu skriver jag som kära Oroshjärta

    ReplyDelete