Tuesday, April 20, 2010

Lyckopiller...

Mixed pics from my city of dreams!!!!


Söta Gidda dansar för oss i hennes crib!!! Always a dance show when Gidda is around! AND I LOVE IT!!!!


View from Gidda´s apt!!! Fantastic!!!!!!! Härlig vibe i criben!!!!!!

Ett härligt roofparty hos Aggie!!!! Klänningen är på!!!! Lyckan är ett faktum!


THE dress!!!!!! THE dress!!!!!! THE dress!!!!!! THE dress!!!!!!!!!!!!!!!!




The most fantastic store in NYC!!!!!!!!! ÄLSKLING!!!! Viv´s fina butik!


"Hemma" Viv´s underbara crib!!!! Här har vi hennes collection on the wall! soooooo cute!!!!!!!!


More dance from beautiful Gidda! Hemma hos Viv...Raccoon crew har ett härligt pre-party!


Någon måste stoppa mig innan jag blir som hollywoodfruarna!!!! Jag ÄLSKAR leopard!!!!!!!!!!! Men inga fler leopard gears I promise.....enough is enough..

4 comments:

  1. Nu har jag studerat varje bild noggrant:-)
    Är det The Gidda!!????

    Känns spännande att kika in i din NYvärld med Viv och Älskling och allt

    ReplyDelete
  2. The Gidda!! Världens bästa Gidda!
    I den här fina rosa bloggen samlar jag dom bästa!!! Du är en av dom Dobby´s matte!

    ReplyDelete
  3. ååååhhhhhh nej jag lovar!!!!! Din mamma skulle ju bli helt GAAAAAAAAAALEN!!!!!!!

    ReplyDelete