Tuesday, April 13, 2010

Förhoppningar Och Regnbågar....


Vilka kungliga tisdagsdejter vi har jag och oroshjärta!!! Idag var jag lite utav ett oroshjärta..men det botas snabbt när man får höra kungliga NC-stories pre-mobil samtidigt som man smider mystiska planer och avnjuter en detoxsallad tillsammans med världens finaste oroshjärta!!!!
Nu är det lite kaos i mig....what 2 do?????
Men EN sak vet jag: Jag vet nu när min B RIGHT BACK DAY är!!!!!!!!! Inatt bokade jag NYC again med min fina rockstar friend!!!!!!!!!! En biljett till lyckan,en biljett över atlanten!!!!! Där har jag mina regnbågar och förhoppningar!!!!!

Jag ska gå ut och dansa varje kväll.
Jag ska gå ut i gatljuset,
dj, gör så att han och jag kan flyga hela tiden.







3 comments:

  1. Klemens The AgitatorApril 14, 2010 at 12:30 AM

    Nice! När åker du?

    ReplyDelete
  2. För du va nere men uppe på 5 A A AAAAAA=)

    Kunglig dejt! Rasande tempo! L.O.V.E

    ReplyDelete