Thursday, April 29, 2010

Thundercrack...baby´s back!!!!


Min senaste member i min tyllsamling!!! Tjusig! Den gör sin debut ikväll på årets första vårfest!!!!! OCH som en tribute till dagens b´day girl Lizzy!!!!!!!!





Så här lik kommer jag att vara CC med mina nya shades!!!!!


Ska du unna dig.. ska du unna dig...finaste vinet när man ska explodera!!!!!



Dom här 4 chicksen längtar jag MYCKET efter!!!!!!!!!!


Idag längtar jag lite extra...så.....
Mitt bästa bästa bästa fik i NY.....där är the best spirit!!!!!!
Cafe Lalo!!!




Avslutar detta härliga collage med en tribute till hästgalna Kvitter!! Dom här hästarna var jag galen i!!!!!!! Jätte jätte jättefina!!!!! Och jätte jätte jättefina Kvitter!! Plus en härlig Bruce explosion såklart!!

































3 comments:

  1. HERREGUD I LOVE MY LITTLE PONY TO! NJOY THE PARTY (ChRiStMas Party) AT BeRNS bEJBS! imorn eXploDerar vi Med ELLeR UTAn PLURA!

    L.O.V.E

    ReplyDelete
  2. åhhhhh Moa hur söt är du egentligen!???! söööööööööööööööööööötast!!!!!!!!!!!!!!

    LOVE
    Unicorn

    ReplyDelete
  3. Åh Cafe Lalo där har jag varit!!!!!!
    Såååååå mysigt

    My Little Pony väcker minnen.Alla dessa små ponnys och alla tillbehören,kammarna och allt:-))
    Tänk stallet och SLOTTET!!!!!!!

    Vilken explosion i härliga Brucepics!!

    ReplyDelete