Monday, March 15, 2010

Älskling, darling,liebling,chéri,habbibi...





Att komma in i butiken Älskling är som att komma in i min egna dröm....rosa klänningar,tyllkjolar,linnen och sjalar i alla färger...det är rosa,blommigt..och jag känner mig lite som en prinsessa när jag står där..I stockholmsbutiken finns allt för ett prinsessrum!!! Det är volanger,spets, rosor...Älskling har allt! Butiken i NYC ser ut som mitt rum i mina drömmar!!! 2 ljuvliga butiker!!! Älskling förgyller Timmermansgatan 16 i STHLM och 228 Columbus avenue NYC.
Alla snälla är värda att unna sig en gåva från Älskling...

5 comments:

  1. Älskling(en) menar du;)....Kärlek till de butikerna,längtar tills jag får besöka Nyc butiken! Tills dess håller jag tillgodo med söder! Kram!

    ReplyDelete
  2. Jag hade dött om jag kommit in där!
    Stendött!
    Av hänförelse alltså:)

    ReplyDelete
  3. Fantastisk butik!!! Can´t wait tills vi är där igen!!!

    ReplyDelete
  4. hahahaha...fantastic!!!!! Alla 57 vill gå i solen med mig!!!!!!wiiiiiiiiiii!!!!!!!!!

    ReplyDelete