Tuesday, March 23, 2010

EXTAS!!!!!!

Här kommer en explosion av bilder som framkallar extas!!!!!!!!!!!!! HAPPINESS!!!!!!!!!











Härlig tillställning och en söt liten Cameron i bakgrunden!!!
Sushi Samba i NYC!!!! LOVE LOVE LOVE IT!!!!!!!!!
Världens finaste Hocke....Till dig oroshjärta!!!!! Jag är glad att du och jag lever i vårat klubbland!!!!
5 hot pics på världens vackraste man!!!!!!!!!!!!! EXTAS!!!
BIG MAN!!!!!!! "When the change was made uptown
And the Big Man joined the band
From the coastline to the city
All the little pretties raise their hands
I'm gonna sit back right easy and laugh
When Scooter and the Big Man bust this city in half
With a Tenth Avenue freeze-out"

STARBUCKS!!!! FAB!!!
En hääääääärlig crew!!!!! Notera hur lik jag är CC i min dress!!!!!!!! Kolla noga så ser ni även Biscuit in the background...

7 comments:

  1. & KÄRA MOA TUSEN TACK FÖR FINA GÅVOR! VILKEN KALAS TISDAG! =)

    ReplyDelete
  2. Kära oroshjärta det var du värd!!!!!!!!!
    kram Bruce jr

    ReplyDelete
  3. Sexiga Bruce!!!!!!!
    Jag ska köra ett sådant tema i min blogg åxå fast jag väntar lite eftersom du hann före:-)

    ReplyDelete
  4. Jaaa han e så het på dom här picsen att jag blir generad......HUR kan man va SÅ snygg?????????????? Jag vet att musiken e viktigast.....men fy faaaaaan va snygg!!!!! Man är ju inte mer än människa..man måste få reagera...

    ReplyDelete
  5. sjukt härliga bilder!!!

    ReplyDelete
  6. Tack och welcome fina Kvitter javelin med stepbrädor!!!!

    ReplyDelete