Monday, March 22, 2010

Baby if U wanna b wild U got a lot 2 learn...




Och vem kan lära oss bättre än chefen?
Jag kan också hjälpa till!!
Va en sann livsnjutare! Precis som Plura! Unna dig saker som gör dig lycklig! Stora som små...Lyssna på musik som gör dig lycklig!!Och lyssna HÖGT!!!!! Annars kan det kvitta..Omges av färger!!Hitta ditt third place! Ett ställe där du alltid vill vara!!
Det är för mig att vara vild! Att leva precis som man vill leva!! Inte massa regler..
Lycka till!!!! Jag citerar Uffe och Dobby´s matte: Gå ut och var glad din jävel!

2 comments:

  1. Vilka bilder!!!!!!!!!!!!!!
    Just nu sjunger Bruce för fullt i min blogg som drabbades av lite hat men direkt svarade jag upp med Kärlek
    Hälsa Oroshjärta det:-))
    F.ö. ringde jag din mobil och en stefan på ditt jobb svarade

    ReplyDelete
  2. Ha ha hälsning noterad! Bra där!

    All you need is love.

    Älskar blommorna ska nog unna mig det idag(för mitt nya jobbs pengar;) Ses at the pizza place.

    L.O.V.E

    ReplyDelete