Friday, March 12, 2010

Radio Nowhere



Jag gillar inte att bli tillsagd...gillar inte att få skäll...är inte bra på att ta kritik..gillar BARA beröm och snälla ord..

Låt mig få spela hur HÖG musik som helst...säg inte till mig att sänka..låt mig få spruta ner hela tunnelbanan med mina ljuvliga bodysplash från Victoria Secret...jag gör ju bara omgivningen lite finare med min musik och härliga dofter..skäll inte på mig....

3 kloka meningar från min kloka boss:

I want a thousand guitars
I want pounding drums
I want a million different voices speaking in tongues


Jag vill att hela livet ska kännas som Bruce´s Badlands Ullevi juli 2008!!! Som en musikrecensent skrev efter den konserten: Badlands är inte en låt..det är en jordbävning!!!!

5 comments:

  1. Det undrar jag med...men du skäller aldrig på mig..inte ens när jag talar illa om Tove´s hår...nu har jag tittat på avsnittet igen och jag gillar Gurra mer o mer...Pluris o Marre är underbara!!!!

    ReplyDelete
  2. Jag har väl skällt ibland men enbart av kärlek:-))))
    I love you Golden Girl!!

    ReplyDelete
  3. Och nu har du fått in en liten video åxå!!
    Det var väl underbart!
    Visst är det hur kul som helst att ha en blogg!
    Som en liten gullig bebi att ta hand om!

    ReplyDelete
  4. Mamma du har aldrig skällt på mig angående min musik eller mina bodysplash...det uppskattar jag!!!!
    Härlig video va?????? 7am i NYC!!!! Lyckliga människor som var där!

    ReplyDelete