Sunday, March 21, 2010

The book



Jag läser inte mycket böcker...Vänner och family driver med mig och kallar en bok som jag började läsa för 100 år sedan och fortfarande inte har avslutat för: BOKEN...Som om det är den ENDA boken jag läst...Men så ibland hittar jag en bok som jag VERKLIGEN älskar och det har jag gjort nu!!!!!! Så mina vänner njut av detta ögonblick för så många fler boktips kommer ni nog inte att få av mig..

Den här boken är sinnessjukt rolig, underbara pics och alldeles STRÅLANDE!!!!
Författaren behöver ingen presentation...
THANK YOU BIG MAN!

4 comments:

  1. Ok, tack för tipset. Jag har ju tänkt att jag ska påbörja en bok så då får det bli denna då. går o snor den sen från din bokinsamling..

    ReplyDelete
  2. Kanske den enda bok man behöver!
    Åh vad CC ser gullig och stolt ut på bilden!
    Hälsa honom nu så mycket från mig:-)

    ReplyDelete
  3. Klemens The AgitatorMarch 21, 2010 at 11:49 PM

    Hygglig bok. Men ibland vill man läsa en bok skriven av nån som verkligen har saker att säga. Hoppas att Hanna fortfarande har kvar Jessica Anderssons memoarer.

    ReplyDelete
  4. Klemens du är sååååååå rolig!!!!
    hahahaha

    ReplyDelete