Wednesday, March 17, 2010

Bring on your wrecking ball!!!!!

Jag har funderat....Mitt liv har det senaste halvåret varit en enda stor explosion...Det har antingen varit alldeles fantastiskt med underbara resor,möten med nya ljuuuuuuvliga människor och fantastiska upplevelser...ELLER så har det varit sjuuuuukt orättvist med elaka människor och kränkande handlingar...ja ja...det jag känner när jag tänker på dom elaka är bara:
BRING IT ON!!!
För jag har min wrecking ball!!!! Det finns ingen bättre medicin än wrecking ball!!! När jag lyssnar på den så blir jag sååå taggad!! Nästan aggressiv... Inget känns omöjligt...INGET!!!!!! Alla elaka kraschar jag med min WRECKING BALL!!!!!! Och jag gör det tillsammans med Bruce!!!! BOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!.

6 comments:

  1. That´s the spirit!!

    ReplyDelete
  2. Bring it on baby!!
    Jag gillar din spirit!

    ReplyDelete
  3. Klemens The AgitatorMarch 18, 2010 at 12:06 AM

    Let's go get them.

    ReplyDelete
  4. 73 VISITORS HÄR EXPLODERAR DET PÅ SOON 100! L.O.V.E

    ReplyDelete
  5. Kära Biscuit,Oroshjärta Dobby´s matte och Klemens (härliga namn mina vänner...hahaha)!! Ni duckade väl för min wrecking ball? För jag vill aldrig träffa er med den!!! Det var en härlig explosion att äntligen presentera Wrecking ball för denna fantastiska rosa blogg och dess UNDERBARA följare!!!! Keep on rockin´my friends!!!!

    ReplyDelete