Wednesday, March 10, 2010

Denna låten mitt liv...





Det finns en dag som betyder lite mer än alla andra dagar och det är 7 november 2009...
Hela helgen var fantastisk! Jag var i New York hos underbara Viv..det var sol sol sooool i NYC...finns inget bättre...På fredagen hade jag fått träffa CC tillsammans med Viv på hans releasefest för hans AWESOME book: Big man-Real life &Tall tales..med andra ord: Livet var härligt denna helg!!

Det var 2 konserter i MSG. Jag var sjuuukt laddad!!! Visste ju innan att 7 nov kör dom Innocent och den 8 nov The River...Hela album!!!! Så jääääävla kungligt!!!!

Dagen kom då jag skulle få höra NEW YORK CITY SERENADE live med Bruce and the legendary E street band i New York i Madison Square Garden!!!! Fast jag var förberedd och visste att det var sista låten på Innocent så kommer jag ALDRIG kunna förklara känslan när jag hörde första tonerna på låten....finns bara ett ord: LYCKA!
Min favoritrad i låten är: Walk tall or baby don´t walk at all....det är även min tattoo....Fina ord som jag lever mitt liv efter och JAG fick höra dom live från Bruce den kvällen....TACK! Jag gick lång ( med mina 160,5 cm) och stolt med ett leende hela natten!

2 comments:

  1. Jag ryser när jag läser dina ord!
    Vilken resa du var med om!!!!

    ReplyDelete
  2. Jag instämmer med Dobby´s matte, vilken resa!

    ReplyDelete