Friday, March 26, 2010





It's midnight in Manhattan,
this is no time to get cute, it's a mad dog's promenade,
So walk tall, or baby don't walk at all......


Nu exploderar det!!!!!! NYC har alla ingredienser för TRUE HAPPINESS!!!!! Mitt kära oroshjärta... Jag kommer att sakna dig varje dag...men varje gång jag exploderar på en dansklass,inne på starbucks,på klubben....så kommer jag att explodera lite för dig också! Jag vet att du håller ställningarna och exploderar U to!!!!
I´m in a New York state of mind!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 comments:

  1. Älska Nyc åt mig med! När du kommer hem har jag förhoppningsvis lockat fram våren åt oss!

    L.O.V.E!

    ReplyDelete
  2. Ha en underbar walk in the sun!!!!!!!!!!
    Saknar dig redan
    Nu flyger Moa uppe bland molnen
    Mamma vinkar
    Can you see me
    Can you hear me
    :-))

    ReplyDelete
  3. Jag vinkar med! .....och ligger på mattan & gråter en skvätt u know;)....

    ReplyDelete
  4. Jo just det Skavlan,du kommer gilla lilla S..han var skön.

    ReplyDelete
  5. Little steven!!!!!!! The worlds greatest!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Finns ingen som steven!!!!!!!!!!! I LOVE HIM!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Vi väntar på nya inlägg!!!!!!
    Walk tall baby!!

    ReplyDelete
  8. Min fina mamma och min fina worriedheart!!!!! I LOVE U AND MISS U!!!!!!!
    NYC IS TREATING ME GOOD!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete