Friday, March 19, 2010

Living Proof


The Golden child är MIN minsta lillebror...Min vackra lilla Lukas M..Ett leende från Lukas är allt som behövs..och en stel liten kram..ahhhhhhh....han e så söööööt!!!! Det här är en kärleksförklaring till dig Lukas! Jag skulle göra vad som helst för dig!!! Vad som helst!!!! Jag var nästan vuxen när du kom till världen och jag kommer aldrig glömma första gången jag fick se dig och hålla dig! Min lilla Lukas M...My living proof!!!!
Som vanligt finns det en man som alltid har dom rätta orden att beskriva en känsla:

In his mother's arms it was all the beauty I could take
Like the missing words to some prayer that I could never make
In a world so hard and dirty so fouled and confused
Searching for a little bit of God's mercy
I found living proof

3 comments:

  1. Åh Moa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Jag ska aldrig glömma när jag och Lillstrumpa var på BB och du kom för att för första gången få se din nyaste lillebror!!!!!!!!!!!

    Det var som en vacker tavla!!

    Ni beskriver underverket mycket vackert både du och Bruce!

    ReplyDelete
  2. Fina du! De som får vara i din närhet är rika.
    Rika på kärlek!

    ReplyDelete
  3. Min lilla engelsman...så fin!!!! Tack Dobby´s matte och tack oroshjärta!

    ReplyDelete