Tuesday, March 9, 2010

Min mamma


Min mamma.....hon är ett orginal! Hon är bäst i hela världen! Eftersom jag gillar listor så ska jag lista 5 saker som gör MIN mamma till den BÄSTA mamman!

1.Fyra dagar innan en Brucekonsert hittar du henne i ett tält utanför arenan köandes för att hamna längst fram. Läktare kan hon inte ens stava till..Som mamma brukar säga:Det är ingen idé att packa ur bilen.. Sovsäckarna kan lika gärna ligga kvar för snart är det dags igen!

2. I födelsedagspresent gav hon sig själv en BORN TO RUN-tatuering

3. När det är Oscarsgala klär hon upp sig och sitter uppe hela natten och följer galan live på tv och på googlemaskinen..i klänning...OCH klackar!

4. Ibland ringer hon för ett spela upp en 9 minuter lång Brucelåt för mig i mobilen. Om jag säger att jag tyvärr måste lägga på för att jag jobbar så tycker hon att jag är sjukt tråkig...

5. Hennes lokalsinne är inte det bästa....MEN när hon ska hämta upp mig hos Lizzy då kan hon minsann hitta med ögonbindel på enligt henne...

Så för att sammanfatta: Min mamma är BÄST och jag älskar henne mest i hela världen!!!!!!!!

4 comments:

  1. Jag både gråter och skrattar:-)
    Gråter över dom fina orden
    och skrattar igenkännande
    Thats me!!
    Kraaaam till världens goaste Golden Girl

    ReplyDelete
  2. Hej Golden Girl! Grattis till din fina blogg.
    Jag vara bara tvyngen att kommentera inlägget ang din mamma, för jag skrattade en hel del när jag läste den. Inte nog med det du skriver ovan, är Dobbys matte även den bästa arbetskamraten också, vi har så roligt när vi jobbar ihop. Nätterna är underabara när vi jobbar tillsammans.

    Ha en trevlig kväll/natt!

    ReplyDelete
  3. Tack syster v!!! Jag vet att mamma känner samma för dig! Vilken härlig workcrew ni e!!!
    Ha en underbar dag och välkommen till min rosa bruceblogg!!

    ReplyDelete