Thursday, March 11, 2010

Kingdom of days!!





5 ingredienser som gör en dag kunglig:

1.Hänga med lilla my!!!!! Denna underbara högljuda människa!!! My soulmate!!! Vi skrämmer bort dom flesta omkring oss när vi sitter och fikar pga våra höga röster och stora gester...särskilt manusläsande skådisar och stackars students med tjocka böcker och understrykningspennor...men vi är lyckliga ändå!!! Idag lät vi som en hel spansk-grekisk-italiensk family!!!

2. Inköp av vackra ting...denna lycka!!!

3. 3 härliga explosions (även kallat klasser). Gulliga kunder,härlig spirit och grym musica!!! Jag har världens bästa jobb!!!!!

4. Wrecking ball med Mr BRUCE SPRINGSTEEN!!!!! Kan man börja en dag bättre? Svar: NEJ

5. Ljuvlig yoga med söta Pernilla!!! Jag tackar dig Pernilla och mig själv att jag gav mig den gåvan idag...Namaste..

Nu ska jag och roomie avnjuta en härlig kopp te i fina brucemuggar och kolla jackson5...

2 comments:

  1. SÄRKILT SALEM AL FAKIR=) För övrigt vill jag ha hans nya skiva,den verkar urbra...

    2 saker som verkligen visar min spanskhet

    #röstläget
    #siestan

    ReplyDelete
  2. Röstläget och kärleken till sirren är 2 härliga egenskaper du har oroshjärta!!!!

    ReplyDelete